Wednesday, July 28, 2010

PROGRAM KECEMERLANGAN PI PMR SIRI 2/2010



Ustaz Mokthar sedang menyampaikan ceramah teknik menjawab soalan PI PMR



Pelajar-pelajar tekun mendengar ceramah teknik menjawab soalan PI PMR yang disampaikan oleh ustaz mokthar yang diadakan di Surau lelaki SMKSKAB.


Pelajar-pelajar lelaki sedang berbengkel, nampak seronok je, ke buat-buat seronok, semoga kalaian semua berjaya dgn cemerlang,


Bengkel teknik menjawab soalan, kelihatan Ust Mokthar sedang menmantau perjalanan bengkel.


pelajar sedang berbengkel dan dibimbing oleh kakak-kakak Fisi


Kenangan bersama fisi Program Kecemerlangan PI PMR siri 2/2010.


Kakak-kakak Fisi dari tingkatn 4 sains bersama Ustazah Zuraihan

Panitia Pendidikan Islam SMKKSAB telah mengadakan satu Program Kecemerlangan PI PMR Siri 2/2010 pada 28 Julai 2010, [Rabu] jam 02.30 ptg hingga 04.30 ptg, program ini ada siri yang kedua pada tahun ini.

Antara tentatif prgram ialah:

02.30 hingga 03.30 ptg Ceramah teknik yang disampaikan oleh Ust Mokthar bin Shari, ketua panitia PI yang merupakan GC PI di SMKKSAB. pada jam 03.30 hingga 04.30 ptg diadakan bengkel, pelajar dipecahkan kepada 14 kumpulan yang dibimbing oleh Fisi kakak angkat mereka dari tingkatan 4 sains.

Satu taklimat fisi telah diadakan semasa rehat jam 10.00 pagi di bilik Tarbiyyah Islamiah.

Hasil dari pemerhatian saya semasa bengkel diadakan,pelajar nampak seronok dan pada dasarnya program ini berjaya m,encapai objektifnya, tahniah kepada ustazah zuraihan yang sentiasa memberikan kerjasama dalam aktiviti yang dijalankan, begitu juga tahniah dan syabas diucapkan kepada kakak-kakak tingkatan 4 sains yang banyak membantu adik-adik tingkatan 3 T dan 3G, doa ustaz semoga kalian semua beroleh kejayaan yang cemerlang dalam percubaan nanti begitu juga dalam PMR yang sebenar nanti, amin.

Ustaz Mokthar bin Shari
GC Pendidikan Islam,
SMKKSAB.

0 comments: